دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۶:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ 
  • کد خبر : ۳۰۷۹۸
سرپرست دفتر شبكه دانش و رسانه‌های ترویجی منصوب شد

محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات طی حکمی عرفان علی میرزایی را به عنوان سرپرست دفتر شبکه­  دانش و رسانه­ های ترویجی منصوب کرد. به همین منظور اولین جلسه دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با حضور دکتر عرفان علی‌میرزایی و کارشناسان دفتر در 15 اسفند سال جاری تشکیل شد. در این جلسه، عظیمی معاون دفتر، ضمن تأکید بر چارچوب و هویت فعالیت‌های کارشناسان دفتر رسانه، شرح کلی از وظایف جاری، مسئولیت‌های دفتر و نحوه ارتباط با دفاتر دیگر را ارائه کردند.

علی میرزایی ضمن اشاره به اینکه دفتر رسانه یکی از مجموعه‌های فاخر مؤسسه آموزش و ترویج است گفت: از گذشته دور این دفتر به عنوان یکی از مصادیق هویتی وزارت جهاد کشاورزی ایفای نقش کرده است. اکنون نیز با رعایت چارچوب‌، دستورالعمل، در نظر گرفتن استانداردهای خدماتی تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا وضعیت رسانه‌های ترویجی را هرچه بیشتر ارتقا بخشیم.

سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی افزود: هدف ما تولید برنامه‌های نوآورانه و خلاقانه در مسیر توسعه هرچه بیشتر شایستگی‌های منابع انسانی بخش و نشر دانش است. همچنین باید درنظر بگیریم در اجرای وظایف اصلی خود به برنامه محوربودن، مسأله محوربودن و درج اولویت برنامه‌های کلان توجه داشته باشیم.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0