پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۵:۲۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 
  • کد خبر : ۳۰۸۷۰
اولین جلسه شورای دفتر شبكه دانش و رسانه‌های ترویجی در سال جدید تشكیل شد

اولین جلسه شورای دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در سال جدید با حضور سرپرست و سایر همکاران دفتر رسانه، به منظور تبیین نقشه راه و سیاست‌های کلی دفتر در سال جاری و بررسی گزارش عملکرد هر یک از گروه‌هاي دفتر در تاریخ 18 فروردین سال 1403 تشکیل شد.

سرپرست دفتر رسانه ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران دفتر در سال گذشته، به تشریح سیاست‌های کلی دفتر پرداخت و بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات اداری تأکید کرد.

علی‌میرزایی با اشاره به ضرورت برنامه‌محور و سازمان محوربودن کارها مبتنی بر اولویت‌های بالادستی، به ساماندهی فعالیت‌های دفتر در قالب یک تیم سازمان‌یافته و حرفه‌ای منسجم تأکید کرد.

به گفته وی؛ ارتقای کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌ها، تمرکز بر اولویت‌های کاری، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی همراه با جلب مشارکت بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی، بازنگری و بازتوزیع شرح مأموریت‌های گروه‌ها و افراد در رویدادهای مشارکتی شایسته محور درسال پیش‌رو در دستور کار دفتر قرار خواهد گرفت.

ایشان با توجه به طرح و سیاست‌های کلان در نظرگرفته شده برای دفتر؛ اولویت‌بندی برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و درنظر گرفتن ظرفیت‌های استانی در تولید و نشر آثار رسانه‌ای را در دستورکار قرار داد.

گفتنی است در این جلسه هریک از مسئولان و کارشناسان مسئول بخش‌های مستقل به تشریح فعالیت‌ها وگزارش عملکرد خود در سال گذشته پرداختند.

90.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0